22.4.13

Ν. Ζήγρας: Με εμπλεξε ο Ακης. Ζητώ συγνώμη...

Όλα όσα ανέφερε ο Τσοχατζόπουλος, στο δικαστηριο...
Ενώπιον του δικαστηρίου, ο έξαδερφος του Ακη, Ν. Ζήγρας, ανέφερε πως «ομολογώ όσα έχω πει και στην ανάκριση για την ενοχή μου.
Με... έμπλεξε ο Άκης Τσοχατζόπουλος. Ζητώ συγνώμη από τον κόσμο και επιείκεια από εσάς».

Διάβαστε αναλυτικά τι ανέφερε ο Ακης Τσοχατζόπουλος στο δικαστήριο για το κατηγορητήριο που του αποδίδεται:

«Αρνούμαι απόλυτα την κατηγορία και το κατηγορητήριο με το οποίο επιχειρείται συστηματικά να δοθεί η εντύπωση ότι υπάρχει μια παράνομη με εγκληματικό χαρακτήρα συμμορία με σκοπό να ξεπλύνει μαύρο χρήμα και πίσω από όλα αυτά δήθεν βρίσκεται ο πρώην υπουργός Άμυνας. Επί 6 χρόνια κάναμε το καλύτερο».
Και συνέχισε λέγοντας «θλίβομαι γιατί κανένα δικαστικό συμβούλιο δεν τόλμησε να πάρει μία πρωτοβουλία μήπως υπάρχει μια κεντρικά καθοδηγούμενη πορεία του τρένου; Είμαστε εδώ για να ξεκαθαρίσουμε την υπόθεση. Είμαστε άδικα στη φυλακή εγώ και η σύζυγος μου. Έχει ασκηθεί εναντίον μας βία κρατική και για ανθρωπιστικούς λόγους ζητώ την αποφυλάκιση της γυναίκας μου. Εμένα κυνηγούσαν εκείνη φυλάκισαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: