20.4.13

«Είναι στημένο, δεν έχουν κάνει τέτοιο πράγμα τα παιδιά μου»...



Το δικό τους δράμα ζουν οι γονείς των δύο υπόπτων για το αιματοκύλισμα της Βοστόνης... Αρνούνται να πιστέψουν πως τα παιδιά τους είναι δράστες των φονικών επιθέσεων στον Μαραθώνιο και στο Πανεπιστήμιο MIT, ενώ σε... όλες τις συνεντεύξεις που έχουν δώσει τονίζουν πως πρόκειται για «στημένο παιχνίδι».

Η οικογένεια Τσαρνάεφ κατέφυγε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2001 από το Νταγκεστάν και επέλεξε να ζήσει στο Κέϊμπριτζ της Μασαχουσέτης, την πόλη όπου έχει την έδρα του το διάσημο πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

Ο 19χρονος Τζοχάρ, κέρδισε υποτροφία για να συνεχίσει την εκπαίδευσή του, δήλωνε δε ότι ήθελε να γίνει χειρουργός με ειδίκευση στον ανθρώπινο εγκέφαλο, σύμφωνα με όσα δηλώνει σήμερα ο πατέρας του, Αντζόρ.

Ο μεγαλύτερος γιος του, ο 26χρονος Τάμερλαν, που έπεσε νεκρός από τα πυρά αστυνομικών κατά τη διάρκεια της συμπλοκής όπου τραυματίστηκε και ο συλληφθείς Τζοχάρ, ήταν ερασιτέχνης μποξέρ.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιέγραφε τον εαυτό του ως «πολύ πιστό άτομο» που «δεν πίνει», «δεν καπνίζει».

«Δεν είναι δυνατόν να έχουν κάνει τέτοιο πράγμα. Σας λέω ειλικρινά ότι είναι στημένο», δήλωσε η μητέρα του, Ζουμπεϊντάντ Τσαρνάεβα στην κρατική τηλεόραση της Ρωσίας ευρισκόμενη η ίδια στο Νταγκεστάν.

«Ο γιος μου δεν θα κρατούσε ποτέ κρυφό κάτι τέοιο. Εάν υπήρξε κάποιος στον κόσμο που θα το ήξερε αυτή θα ήμουν εγώ. Δεν θα το έκρυβε. Αλλα δεν μου είπε ποτέ ούτε λέξη».

«Ο μικρός μου ο ο γιος μεγάλωσε από τα 8 του χρόνια στην Αμερική. Ο μεγαλύτερος μεγάλωσε στο σπίτι μας με μεγάλη φροντίδα», είπε ακόμη η μητέρα τους

Ο πατέρας των δύο παιδιών επέστρεψε πρόσφατα στο Νταγκεστάν ύστερα από 10 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, από νοσταλγία για την πατρίδα, δήλωσε ο ίδιος στην ρωσική τηλεόραση.

«Κάποιος τα έχει φορτώσει όλα αυτά στα παιδιά μου. Δεν ξέρω ποιός ακριβώς αλλά κάποιος το έκανε», δηλώνει ο πατέρας.

Σε προηγούμενη συνέντευξη του μάλιστα ο πατέρας των δύο Τσεστένων, του νεκρού Τσαρνάεφ και του αδερφού του, Τζοκάρ, που συνελήφθη για τις βομβιστικές επιθέσεις στην Βοστόνη, που καταζητείται, έκανε λόγο για «Προβοκάτσια των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: