25.4.13

«Αχ, Φώσκολε τι έχασες: Άδωνη είσαι ένα ταλέντο που πάει χαμένο»...

«Αχ Φώσκολε τι έχασες, στη Λάμψη θα ήταν καλός» είπε στον αέρα ο Γιώργος Παπαδάκης απευθυνόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη και του τόνισε: «Πιστεύω ότι είστε ένα ταλέντο που πάει χαμένο στην υποκριτική».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αντιδρούσε λέγοντας «δεν...
μπορώ άλλο λαϊκισμό, δεν μπορώ άλλο λαϊκισμό».

Ο διαπληκτισμός του παρουσιαστή και του βουλευτή είχε αρχίσει λίγο νωρίτερα όταν ο Γ. Παπαδάκης ρώτησε τον Αδ. Γεωργιάδη αν η κυβέρνησή του θα σώσει την Ελλάδα. Τότε ο βουλευτής του απάντησε «όχι εγώ, εμείς» με το δημοσιογράφο να ανταπαντά «Σωθήκαμε».

Αμέσως ακολούθησε ο επίμαχος διάλογος:

Γεωργιάδης: Είναι η πέμπτη φορά που σου λέω στον αέρα να υλοποιήσεις την υπόσχεσή σου και να έρθεις στα βιβλία. Όταν θα έρθεις στα βιβλία, να μου το πεις. Τώρα πάμε να σώσουμε την Ελλάδα. Για να σώσουμε την Ελλάδα, θα πρέπει να φτιάχνουμε τα δημόσια οικονομικά μας; Δεν λέω εγώ, όλοι μαζί θα πάμε.

Παπαδάκης: Εσείς θα κυβερνήσετε; Σωθήκαμε.

Γεωργιάδης: Γιατί δεν κατεβαίνετε να εκλεγείτε; Εάν κυβερνήσει ο Παπαδάκης, θα λυθούν όλα.

Παπαδάκης: Εγώ έχω δουλειά, κύριε.

Γεωργιάδης: Αφού έχετε δουλειά, μην μιλάτε έτσι για αυτή την κυβέρνηση. Ποιον θέλετε; Τον Τσίπρα θέλετε; Τον Καμμένο θέλετε;

Παπαδάκης: Το πάει αλλού τώρα…
www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: