21.4.13

"Όλα είναι στημένα, τα παιδιά μου είναι αθώα" (ΒΙΝΤΕΟ)...



«Τα παιδιά μου δεν έχουν κάνει τίποτα κακό. Όλα είναι στημένα». Αυτό υποστηρίζει η Ζουμπεϊντάντ Τσαρνάεβα, μητέρα των δύο υπόπτων για την βομβιστική επίθεση στη Βοστόνη. Μιλώντας στη ρωσική τηλεόραση για τον ... 26χρόνο Ταμερλάν, ισχυρίστηκε πως δεν είχε καμία σχέση με εξτρεμιστικές οργανώσεις. «Ο γιος μου ο Ταμερλάν, ποτέ δεν θα συμμετείχε σε έναν ιερό πόλεμο κατά της Αμερικής. Και όσοι μιλάνε γι' αυτόν, δεν ξέρουν τι λένε. Κι όσοι υποστηρίζουν ότι ήταν ένας αποτυχημένος κάνουν λάθος. Αποτυχημένοι είναι εκείνοι. Ο γιος μου ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Τους έχουν στήσει πλεκτάνη, τους έχουν παγιδεύσει» υποστήριξε η Ζουμπεϊντάντ Τσαρνάεβα και πρόσθεσε: «Ο γιος μου βρισκόταν υπο τον έλεγχο του FBI,τουλάχιστον για τρία ίσως και για πέντε χρόνια. Οι αστυνομικοί γνώριζαν πολύ καλά τι εκάνε το παιδί μου. Ήξεραν ποιες ιστοσελίδες επισκεπτόταν. Οι άνδρες του FBI ερχόταν στο σπίτι μας και μου έλεγαν πως τον ελέγχουν. Μου έλεγαν πως είναι αρχηγός μιας ομάδας και πως φοβούνται την δράση του».

lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: