18.4.13

Ο Λάλας ζητά συγνώμη, για τα λάθη του...


Την αυτοκριτική του κάνει ο Θανάσης Λάλας, δηλώνοντας πως "ζητώ συγνώμη για τα λάθη μου".

"Πάντα για να κάνεις ένα μεγάλο αμάρτημα χρειάζεσαι ένα... μεγάλο άλλοθι. Έκανα πολλές αμαρτίες, αλλά ισορροπούσα, γιατί έλεγα ότι κάνω τις συνεντεύξεις. Ήμουν σκληρός, αδιάλλακτος. Γι' αυτό και αν πάτε τώρα μέσα σε ένα περιοδικό ή σε μια εφημερίδα και πείτε ότι θα έρθει ο Θανάσης Λάλας να δουλέψει εδώ, οι περισσότεροι θα πουν: "Ωχ!". Μέσα σε αυτά, βέβαια, έκανα και καλά πράγματα" δηλώνει στο εβδομαδιαίο περιοδικό.

Ο Θανάσης Λάλας επίσης σχολιάζει: "Το θέμα είναι να είμαι αυθεντικός. Να μην φοβάμαι το σκοτεινό κομμάτι της ζωής μου. Αποφάσισα να βλέπω μόνο τα θετικά πράγματα. Ζητώ συγνώμη για τα λάθη μου. Μπορεί, βέβαια, να έχω πληγώσει κάποιον, χωρίς να το έχω καταλάβει. Εγώ μόνο οφείλω στη Χρύσα Ρώπα, στην Άννα, στην Τζένη και σε πολλούς άλλους τους οποίους έχω συναναστραφεί. Μόνο οφείλω. Αν δεν υπήρχαν αυτοί δεν θα υπήρχα".

Πηγή: ΕΓΩ! Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια: