5.4.13

“Door to door” ...




Με τη διαδικασία του… “door to door” (όχι, παίζουμε) ξεκίνησε η καμπάνια του νέου καναλιού του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Από το πρωί σε γειτονιές της Αθήνας, νεαροί και νεαρές, αφήνουν φειγβολανάκι, πιασμένο με... λαστιχάκι, στα χερούλια των διαμερισμάτων πολυκατοικιών, προκειμένου να ενημερωθούν οι νοικοκυραίοι για το νέο τηλεοπτικό εγχείρημα του δημοσιογράφου.

Έξυπνο, δε λέμε, αλλά επειδή οι νοικοκυραίοι που λέγαμε, εσχάτως έχουν μπουχτίσει να μαζεύουν και να πετάνε ανάλογα φυλλάδια για πίτσες, delivery και προσφορές τριπιτσίας – στις 2 η μία δώρο – , ε, έχει ένα ρίσκο αυτού του είδους η επικοινωνία.

Κατά τα λοιπά, στο εσωτερικό του 4σέλιδου υπάρχουν χρήσιμες οδηγίες για το πώς συντονίζεται η τηλεόραση στο νέο κανάλι, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες zoom1για το τι μπορεί να κερδίσει ο τηλεθεατής από την εκπομπή της Κιμ Κίλιαν.

«ΚΕΡΔΙΣΤΕ:

Κάθε μέρα από τις 19 Μαρτίου στις 17.00 στην εκπομπή MAGAZINO LIVE με την Κιμ Κίλιαν, κερδίστε μία τηλεόραση 32’’, για να βλέπετε το δικό σας κανάλι στον ΔΙΑΥΛΟ 54».

Με SMS, φυσικά.

Κατά τα λοιπά, καλές εκπομπές σε όλους, με μια μεγαλύτερη ένταση ευχής στη Μάρα Μεϊμαρίδη και στα… «Κουνάβια».

Α, και προς Θεού τα φυλλάδια είναι του Μάκη, αλλά τις φωτό μπήκε στον κόπο και τις τράβηκε το Mediablog. Το ξέρουμε ότι θα τις δούμε “σκοινί – γαϊτάνι” δεξιά κι αριστερά, οπότε μέχρι να φωτογραφήσετε κι εσείς το φυλλαδιάκι που θα βρείτε στη δική σας πόρτα, βάλτε και καμιά πηγή. Δεν είναι κακό.

mediablog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: